Ob prevzemu pošiljke vas prosimo, da v prisotnosti poštarja preverite svoj paket. Če so na paketu vidne poškodbe (strgana ali odprta embalaža, udrtine ipd.),  paket zavrnite. Pokličite nas na 05 933 75 21 ali po elektronski pošti na prodaja@dexyco.si pošljite svoje podatke (ime, priimek, telefonsko številko) in komentar, zakaj ste paket zavrnili. V najkrajšem možnem času se bomo z vami dogovorili o nadaljnjem postopku reklamacije.

Če po odprtju paketa opazite, da je izdelek napačen, poškodovan ali se ne ujema s postavkami na računu, vas prosimo, da nas v roku 24 ur od prevzema pošiljke o tem obvestite po telefonu na 05 933 75 21  ali po elektronski pošti na prodaja@dexyco.si (v sporočilu navedite, kakšna je težava in svoje podatke: ime, priimek in telefonsko številko). V najkrajšem času vas bomo obvestili, kakšen je nadaljnji postopek za reševanje reklamacije. Odgovor boste prejeli najpozneje v 8 dneh, rok za reševanje reklamacije pa ne sme presegati 15 dni od prijave le-te.

Če se na kupljenem izdelku pojavijo napake, ki jih pokriva Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot), vas prosimo, da nas o tem takoj obvestite po telefonu na 05 933 75 21 ali po elektronski pošti na prodaja@dexyco.si.
 

Tel. 05 933 75 21