Piškotki: dexyco.si za funkcionalnost strani uporablja piškotke, ki ne hranijo osebnih podatkov. Nekateri piškotki so bili morda že nameščeni v skladu z zakonodajo. Z nadaljevanjem obiska strani soglašaš z njihovo uporabo.Več...

Splošni pogoji poslovaja, naročilo, plačilo in vračilo blaga.

 

 

Pogoji poslovanja Spletne trgovine DexyCo

 

Pogoji poslovanja Spletne trgovine DexyCo so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ter s priporočili TZS.

 

 

Dostava

 

Pri nakupu nad 25 € je dostava brezplačna. Pri nakupu do 25€ vam bomo zaračunali dostavo v višini 3 EUR. Strošek dostave je vračunan v kupnino kot ločena postavka. Večina izdelkov bo dobavljena v roku od 1 do 3 delovnih dni od naročila oz. od plačila predračuna (predračun).  Blago kupljeno preko spletne trgovine dostavljamo na naslove na območju Republike Slovenije. Dostavo izvaja podjetje Pošta Slovenije.

 

Plačilo

 

Na voljo so: plačilo s kreditnimi in plačilnimi karticami in plačilo po predračunu.

Kreditne in plačilne kartice preko spleta:

Plačate lahko s kreditnimi karticami Karanta, MasterCard in Visa. Prenos podatkov se uporablja v kodiranem načinu, tako, da so podatki o vaši kreditni kartici zaščiteni.

Predračun:

Ustvari se predračun. Na dokumentu je zapisana številka transakcijskega računa ter sklicna številka. Plačate po predračunu na transakcijski račun DexyCo d.o.o. (po plačilu lahko to potrdite preko e-naslova prodaja@dexyco.si. Pazite, da boste vpisali pravilno sklicno številko. Nekatere banke zahtevajo vpis dodatnih "ničel" (npr. 00 pred podanim sklicem).

 

Nobeden izmed načinov plačila ne spremeni cene!

 

Naročilo in dobavljivost izdelkov

 

V primeru, da naročenega blaga ni na zalogi in ne bo dobavljivo, vas o tem obvestimo. V primeru predhodnega plačila izdelka, ki ne bo dobavljiv tudi povrnemo denar.

 

Dobavni rok

 

Čas za dobavo izdelkov je naveden ob vsakem posameznem izdelku in lahko znaša od 1 do 3 oz. 3 do 5 delovnih dni. Izjemoma se lahko zgodi, da artikel, ki ste ga naročili, ni več na zalogi. V takšnem primeru vas bomo obvestili najkasneje v roku 3 delovnih dni od prejema vašega naročila.

 

Veljavnost ponudbe

 

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene vključujejo DDV. Cene se lahko do trenutka oddanega naročila spremenijo brez predhodega obvestila. Pridružujemo si pravico do spremembe tehničnih opisov in konfiguracij brez predhodnega obvestila.

 

Razlaga cenovnih ugodnosti:

 

AKCIJSKA CENA - Cena, ki jo plača vsak kupec. V primeru, da artikel nima akcijske cene, kupec plača redno ceno.

 

1. Odstop od pogodbe v 14 dneh

Pravica do odstopa od pogodbe

Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od pogodbe sklenjene na daljavo, to je od spletnega nakupa. Odstopni rok poteče 14 dni od dne, ko potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik oziroma, v primeru delne izdobave posameznih kosov blaga iz enega naročila rok potečete 14 dni od dne, ko potrošnik pridobi fizično posest na zadnjem kosu blaga ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik. Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje Dexyco d.o.o. Litijska cesta 259, 1261 Ljubljana-Dobrunje, e-naslov: prodaja@dexyco.si i o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti, telefaksu ali elektronski pošti). V ta namen lahko potrošnik neobvezno uporabi priložen vzorčni odstopni obrazec. Ne glede na obliko odpovedi mora potrošnik podjetju predložiti kopijo računa.

Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.

Učinki odstopa od pogodbe

Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja). Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov.

Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.

Potrošnik blago vrne ali izroči podjetju, ki je potrošniku blago dostavilo, brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva, na katerega je potrošnik obvestil podjetje o dostopu od pogodbe. Rok se upošteva, če potrošnik blago pošlje nazaj.

Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik.

Potrošnik odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja.

Omejitve pri uveljavljanju pravice do odstopa od pogodbe

Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži, saj v nasprotnem primeru potrošnik odgovarja za znižanje vrednosti oz. škodo, ki jo s tem povzroči podjetju. Možnost vračila ne velja za:

·         za programsko opremo, avdio in video nosilce, če je kupec odprl varnostni pečat,

·         za zapečateno blago, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat.

2. Stvarna napaka

Opredelitev stvarne napake

Napaka je stvarna:

·         če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

·         če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

·         če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

·         če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Preverjanje primernosti izdelka

Primernost izdelka za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Uveljavitev stvarne napake

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Pravico do uveljavitve stvarne napake natančneje opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov.

 

 

 

Pritožbe

 

DexyCo d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. DexyCo d.o.o se po najboljših močeh trudi vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožba se lahko odda prek e-naslova prodaja@dexyco.si, ali pisno na naslov prodajalca: DexyCo d.o.o. Litijska cesta 259, 1261 Ljubljana-Dobrunje. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Prodajalec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med prodajalcem in kupcem je pristojno sodišče v kraju sedeža ponudnika.

 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

 

Skladno z zakonskimi normativi DexyCo, d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

 

DexyCo d.o.o.., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

 

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

Arhiviranje pogodbe

 

  • Sklenjena pogodba med naročnikom in prodajalcem se arhivira na naslovu DexyCo d.o.o. Litijska cesta 259. 1261 Ljubljana –Dobrunje. Pogodbe in kopije računov se arhivirajo na sedežu podjetja. Kupec lahko pridobi kopijo z zahtevo na e-naslov prodaja@dexyco.si

 Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: identiteto podjetja, kontaktne naslove, bistvene značilnosti blaga oziroma storitev, dostopnost izdelkov, pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve, vse cene jasno in nedvoumno določene, način plačila in dostave, časovno veljavnost ponudbe, rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop in pojasnjen postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).

Računi so arhivirani na sedežu podjetja in so dostopni na zahtevo naročnika.

 

Spletno prodajno mesto DexyCo lahko izvrši transakcijo nakupa blaga samo, če imetnik kartice izpolni naročilo za nakup blaga, ki bo poleg podatkov navedenih pri vpisu v spletno trgovino, vsebovalo še:

- Ime in priimek kupca-imetnika kartice,

- naslov stalnega bivališča, kamor imetnik prejema izpiske (pri čemer naslov ne sme biti "poštno ležeče"),

- mobilni, ali stacionarni telefon imetnika kartice

- naslov elektronske pošte imetnika kartice

- vrsto kartice s katero se plačuje blago

- količino in vrsto naročenega blaga

- znesek za katerega bo bremenjena kartica po odpremi blaga in ki predstavlja seštevek kupnine za naročeno blago z vsemi stroški in davki,

- naslov dostave in naslov imetnika kartice morata biti enaka,

- naslov ne sme glasiti "na poštno ležeče", poštni predal, ali hotelski naslov v tujini.

Spletna trgovina DexyCo mora kupcu na osnovi njegovega naročila podanega v skladu z zgoraj navedenim omogočiti, da še enkrat preveri vse zgoraj navedene podatke in dokončno potrdi naročilo. Če naročilo ne vsebuje vseh zgoraj navedenih podatkov, spletna trgovina DexyCo tako naročilo zavrne.

Veljavnost ponudbe
Navedene cene v spletni trgovini so nepreklicne in veljajo samo ob naročilu preko interneta, zato lahko pri nekaterih izdelkih pride do odstopanja cen v spletni trgovini in ostalih trgovinah po Sloveniji. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Vse cene vključujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Če izdelek ni na zalogi, lahko pride do spremembe cene, o čemer ponudnik kupca obvesti. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.

Veljavnost akcijske ponudbe
Roki veljavnosti akcije so navedeni ob sami akcijski ponudbi, ki se lahko med seboj razlikujejo.

Postopek nakupa
1. Naročilo sprejeto - Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
2. Naročilo potrjeno - Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Račun kupca bo bremenjen za znesek nakupa šele po odpremi blaga. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.
3. Blago odpremljeno - Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na kontaktni e-naslov: prodaja@dexyco.si. Potrošnik mora nato blago vrniti podjetju v tridesetih dneh po pisnem sporočilu o odstopu potrošnika od nakupa, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani. Priložena mora biti kopija naročila. Stroške vračila blaga krije kupec. Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) takoj ko je mogoče, najkasneje pa v tridesetih dneh po prejemu sporočila o odstopu potrošnika od nakupa.

Garancija
Za izdelke v spletni trgovini veljajo garancijski pogoji v skladu s slovensko zakonodajo.

Dobavni rok
Dobavni roki so izraženi v številu delovnih dni in sicer od 1 do 3 dni od prejema naročila.

Dostava
Ponudnik mora blago dostaviti v obljubljenem času. Dostavo za Dexy Co spletno trgovino opravlja Pošta Slovenije in sicer samo na področju Republike Slovenija. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. Dostava blaga se ne more izvršiti na naslov "poštno ležeče". V primeru posebnih zahtev vas prosimo, da le - te vpišete pod opombe na dnu naročila. Informacije pa so možne tudi po e-mailu: prodaja@dexyco.si  

Cena dostave je 3,00 Eura, pri nakupu nad 25 Eur je dostava brezplačna.

Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Pravica do zasebnosti
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004) in Zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki, pridobljeni preko spletne strani DexyCo, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.

Komunikacija
Reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila. Pošiljatelj mora biti jasno razviden. Željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil, bo ponudnik brezpogojno upošteval.

Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila, ali zamenjavo naročenega izdelka. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Za tipkarske napake ne odgovarjamo.